čtvrtek 21. srpna 2008

Šlehačková rychlobábovka č.044

V úterý jsem se odpoledne pustil do realizace receptu č.044 šlehačková rychlobábovka. Všechny suroviny jsem dal dle receptu do pekárny a zvolil jsem program koláč, který cca 15 minut míchá a 65+15 min peče. Bábovka bohužel nedopadla nijak slavně, byla dost nízká, taková zdrclá. Chuť celkem šla, ale o nadýchanosti se ji mohlo jenom zdát. Nevím či jsem neměl nejdříve vyšlehat vejce s cukrem a až poté to dát do pekárny s dalšími surovinami. Nebo jsem dal málo prášku do pečiva. Prostě někde byla chyba :o)

4 komentáře:

Martin řekl(a)...

Tvar i výsledná podoba jsou docela netradiční :-D Na bábovku. Ale taky vyzkouším, vůbec jsem nevěděl, že jde v pekárně udělat i bábovka.

Domácí pekárna řekl(a)...

Tak ono tam jde upéct ledacos :). Stačí mrknout na net a inspirovat se :D :).

Test domácích pekáren řekl(a)...

Domácí pekárna je fakt univerzální. Jde v tom udělat i pizza (těsto) a mnoho dalších užitečných věcí. Doopravdy to není jen a pouze na pečení chleba. Dá se v tom i přiravit těsto.

Pekárna řekl(a)...

Já se připojuji k pozitivním referencím a rozhodně můžu doporučit pořízení :). Konkrétně máme Tefal a je opravdu moc fajn :).