neděle 3. srpna 2008

Mazanec - směs Labeta

Dnes ráno byl k snídani mazanec vyrobený z vánočkové směsi Mazanec od Labety. Večer jsem nastavil opět odložený start a 1. základní program , tentokráte ale světlou kůrku a velikost 1000 g. Vody jsem dal o něco méně (cca 240 ml), nežli uvádí návod a přidal jsem cca 90 g másla. Tentokráte se mazanec téměř vůbec nepropadl. Chce to prostě dávat méně vody, nežli uvádí návod na krabici směsi. Chuť byla příjemná, máslová. Jen mě v mazanci scházeli rozinky, které mám rád, ale nechtělo se mě v noci vstávat a přidávat je před kynutím :o) Bohužel jsem opět přišel o podívanou přes prosklené víko pekárny, neboť jsem nechal péct mazanec v noci. Příště musím upéci něco ve dne a zkusit kvalitu těsta před pečením a sledovat celý proces :)













Žádné komentáře: